NarutoFanFic
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
NarutoFanFic

Fan ficuri Naruto/Naruto Shippuden/Anime
 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 Watashi wa...

In jos 
+2
Alexi
Sherry ♥
6 participanți
AutorMesaj
Sherry ♥

Sherry ♥


Mesaje : 192
Data de inscriere : 09/12/2013
Varsta : 24
Localizare : In pat, ce cald...

Watashi wa... Empty
MesajSubiect: Watashi wa...   Watashi wa... Icon_minitimeLun Dec 09, 2013 9:21 am

Hello, hello, eu sunt Harhor, Sherry, Kiara si alte nickuri.
Deci, sper sa ne intelegem bine, sa-mi cititi fic-ul etc...:))
Sus In jos
Alexi

Alexi


Mesaje : 150
Data de inscriere : 09/12/2013
Varsta : 28
Localizare : Blood!

Watashi wa... Empty
MesajSubiect: Re: Watashi wa...   Watashi wa... Icon_minitimeLun Dec 09, 2013 2:24 pm

Draga Sherry care este anime-ul tau preferat?  bounce 
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Watashi wa... Empty
MesajSubiect: Re: Watashi wa...   Watashi wa... Icon_minitimeMar Dec 10, 2013 10:38 am

Eu una-l voi citi , sunt sigura ca-i interesant^.^
Sus In jos
Ame.

Ame.


Mesaje : 376
Data de inscriere : 10/12/2013
Varsta : 25
Localizare : Fairy Tail:>

Watashi wa... Empty
MesajSubiect: Re: Watashi wa...   Watashi wa... Icon_minitimeMar Dec 10, 2013 11:25 am

Si eu o sa-l citesc, bafta cu el >;d<.
Te uiti la Fairy Tail?:> Vad ca o ai pe Erza la avatar.
Sus In jos
Sherry ♥

Sherry ♥


Mesaje : 192
Data de inscriere : 09/12/2013
Varsta : 24
Localizare : In pat, ce cald...

Watashi wa... Empty
MesajSubiect: Re: Watashi wa...   Watashi wa... Icon_minitimeMar Dec 10, 2013 11:27 am

Da, ma uit.
Numele meu e inspirat din Fairy Tail, daca va aduceti aminte fata acea cu parul roz, Sherry(Eh...e mai frumos numele decat ea, adica e frumoasa...dar nu e genul meu).
Din intamplare, Fairy Tail este anime-ul meu preferat, dupa vine Shaman King, care tot pe locul 1 ramane...primul meu anime, prima mea dragoste => Hao.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Watashi wa... Empty
MesajSubiect: Re: Watashi wa...   Watashi wa... Icon_minitimeMar Dec 10, 2013 11:36 am

The Shaman King a fost si primul meu anime impreuna cu Naruto, un anime exceptional , mi-as dori cu drag sa-l revad:o3
Sus In jos
Sherry ♥

Sherry ♥


Mesaje : 192
Data de inscriere : 09/12/2013
Varsta : 24
Localizare : In pat, ce cald...

Watashi wa... Empty
MesajSubiect: Re: Watashi wa...   Watashi wa... Icon_minitimeMar Dec 10, 2013 11:39 am

Da, cand l-am vazut pe Hao, ma jur ca m-am indragostit >3
Nici pana acuma nu mi-a trecut, deci...
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Watashi wa... Empty
MesajSubiect: Re: Watashi wa...   Watashi wa... Icon_minitimeMar Dec 10, 2013 11:52 am

Daa, ai dreptate, si mie-mi placea dar mi-a trecut ,acum au aparut altii care sa-i ia locul ..:))
Sus In jos
Ame.

Ame.


Mesaje : 376
Data de inscriere : 10/12/2013
Varsta : 25
Localizare : Fairy Tail:>

Watashi wa... Empty
MesajSubiect: Re: Watashi wa...   Watashi wa... Icon_minitimeMar Dec 10, 2013 11:56 am

Sherry ♥ a scris:
Da, ma uit.
Numele meu e inspirat din Fairy Tail, daca va aduceti aminte fata acea cu parul roz, Sherry(Eh...e mai frumos numele decat ea, adica e frumoasa...dar nu e genul meu).
Din intamplare, Fairy Tail este anime-ul meu preferat, dupa vine Shaman King, care tot pe locul 1 ramane...primul meu anime, prima mea dragoste => Hao.

Da, am uitat de ea:)).
Eu nu m-am uitat pana acum la Shaman King:-?. Dar am cautat " Hao " pe google, e dragut:>.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Watashi wa... Empty
MesajSubiect: Re: Watashi wa...   Watashi wa... Icon_minitimeMar Dec 10, 2013 12:01 pm

Si Itachi e dragut daca tot vorbim de persoanje anime dragute:)) si Sasuke , si Neji , si Yoshida Haru, si Irie Naoki..sunt multi,n-are rost sa continui:o3
Sus In jos
SweetDeea

SweetDeea


Mesaje : 39
Data de inscriere : 10/12/2013
Varsta : 26
Localizare : Narnia <3

Watashi wa... Empty
MesajSubiect: Re: Watashi wa...   Watashi wa... Icon_minitimeMar Dec 10, 2013 12:02 pm

Hathorica :o3 Trebuie sa ma obisnuiesc aici sa stiu ca daca vad "Sherry" esti tu :>:>
Sus In jos
Alexi

Alexi


Mesaje : 150
Data de inscriere : 09/12/2013
Varsta : 28
Localizare : Blood!

Watashi wa... Empty
MesajSubiect: Re: Watashi wa...   Watashi wa... Icon_minitimeMar Dec 10, 2013 1:24 pm

Primul meu anime a fost Shaman King si mi-a ramas in inima chiar daca nu e pe primul loc.
Sus In jos
Sherry ♥

Sherry ♥


Mesaje : 192
Data de inscriere : 09/12/2013
Varsta : 24
Localizare : In pat, ce cald...

Watashi wa... Empty
MesajSubiect: Re: Watashi wa...   Watashi wa... Icon_minitimeMar Dec 10, 2013 1:46 pm

*Se uita urat*
Hao e al meu!*Rade*
Da si Gaara e dragut, Gray dragut, Jellal e dragut, Kanato e dragut...ops!Oricum, Hao e the first love si asa va ramane!:))
Sper sa vina MiraJane1 pe aici repede :)
Sus In jos
Alexi

Alexi


Mesaje : 150
Data de inscriere : 09/12/2013
Varsta : 28
Localizare : Blood!

Watashi wa... Empty
MesajSubiect: Re: Watashi wa...   Watashi wa... Icon_minitimeMar Dec 10, 2013 1:51 pm

Mie mi-a placut de Yoh eram indragostita de el, dar acum parca imi place Hao ,dar tot Yoh ramane dragostea mea  :lol!: 
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Watashi wa... Empty
MesajSubiect: Re: Watashi wa...   Watashi wa... Icon_minitimeMar Dec 10, 2013 11:10 pm

Si de Yoh imi placea, imi place mult personalitatea lui si bine-inteles si cum arata:))
Sus In jos
Sherry ♥

Sherry ♥


Mesaje : 192
Data de inscriere : 09/12/2013
Varsta : 24
Localizare : In pat, ce cald...

Watashi wa... Empty
MesajSubiect: Re: Watashi wa...   Watashi wa... Icon_minitimeMier Dec 11, 2013 4:21 am

Si mie-mi place de Yoh, doar sunt gemeni, nu?Dar de Gray Fullbaster, ce ziceti?
Sus In jos
DeyaDely

DeyaDely


Mesaje : 203
Data de inscriere : 11/12/2013
Varsta : 23
Localizare : Brasov

Watashi wa... Empty
MesajSubiect: Re: Watashi wa...   Watashi wa... Icon_minitimeMier Dec 11, 2013 7:28 am

Imi place prezentarea ta Sherry:) Scurt si la obiect:)
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Watashi wa... Empty
MesajSubiect: Re: Watashi wa...   Watashi wa... Icon_minitimeMier Dec 11, 2013 9:57 am

E bun si Grey Fullbaster,uitasem de el;))
Sus In jos
Aname

Aname


Mesaje : 177
Data de inscriere : 10/12/2013
Varsta : 23
Localizare : undeva unde nu ma vei gasi...

Watashi wa... Empty
MesajSubiect: Re: Watashi wa...   Watashi wa... Icon_minitimeMier Dec 11, 2013 10:59 am

Si mie imi placea de Yoh,de Sasuke,Naruto.Si acum imi plac.Imi place si de Gray,Ayato,Itachi...sunt mai multi dar mie prea lene sa-i enumar si nu vreau sa-mi storc creerul prea mult am nevoie de inspiratie Very Happy 
Sus In jos
Sherry ♥

Sherry ♥


Mesaje : 192
Data de inscriere : 09/12/2013
Varsta : 24
Localizare : In pat, ce cald...

Watashi wa... Empty
MesajSubiect: Re: Watashi wa...   Watashi wa... Icon_minitimeMier Dec 11, 2013 11:13 am

Da, am si eu o prezentare XD.Ma scuzati eram ocupata, cutam niste membri, pentru-ca forumul abea avea 7 membri si eu plecasem la vanatoare :))
Sus In jos
DeyaDely

DeyaDely


Mesaje : 203
Data de inscriere : 11/12/2013
Varsta : 23
Localizare : Brasov

Watashi wa... Empty
MesajSubiect: Re: Watashi wa...   Watashi wa... Icon_minitimeMar Dec 31, 2013 4:00 am

Stai linistita:)
Sus In jos
Continut sponsorizat





Watashi wa... Empty
MesajSubiect: Re: Watashi wa...   Watashi wa... Icon_minitime

Sus In jos
 
Watashi wa...
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
NarutoFanFic :: Comunitate :: Prezinta-te!-
Mergi direct la: